Afspraak maken

Telefonisch een afspraak maken

Heeft u een zorgvraag en wilt u een afspraak maken met uw huisarts? Onze assistenten zijn iedere werkdag tussen 08.00 en 11.00 uur telefonisch bereikbaar voor het maken van een afspraak. Zij stellen u eerst een paar vragen om alvast te bepalen om wat voor soort klacht het gaat en hoe dringend het is.

Onze assistenten werken volgens de NHG-Triagewijzer. Hiermee schatten zij de urgentie van uw zorgvraag in en bepalen ze op welke manier u het beste geholpen kunt worden: een fysieke afspraak met de huisarts, een telefonisch consult óf een zelfstandig advies van de assistente zelf (met nacontrole van de huisarts).

*Voor kwaliteit- en trainingsdoeleinden worden al onze telefoongesprekken opgenomen. Na 8 dagen worden deze gesprekken weer verwijderd. Uiteraard kunt u erop vertrouwen dat wij vertrouwelijk met informatie omgaan.

Afspraak afzeggen

Komt er iets tussen waardoor u niet naar de afspraak kunt komen? Of is uw afspraak niet meer nodig? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze praktijk om uw afspraak af te zeggen. Zo voorkomt u dat er kosten in rekening gebracht worden én geeft u ons de gelegenheid om een andere patiënt in te plannen.

Online een afspraak maken

Wilt u online een afspraak maken? Ga naar www.MijnGezondheid.net, log in met uw DigiD en plan uw afspraak op het tijdstip dat ú uitkomt. Let op: online een afspraak plannen is alleen mogelijk als u één vraag heeft. Wilt u meerdere zorgvragen bespreken met de huisarts? Bel dan met de assistente voor het maken van een afspraak.